• facebook
  • twitter
  • linkedin

Klantenactie

Hoe kan ik meedoen aan deze actie?
Nadat u een reisaanvraag heeft geplaatst doet u automatisch mee aan deze actie.

Hoe werkt het?
U krijgt van ons een unieke websitelink, die u kunt sturen naar vrienden, vriendinnen, kenissen of familie. Zodra er 3 reisaanvragen zijn geplaatst via uw persoonlijke website-link krijgt u een e-mail. U kunt dan uw gegevens doorsturen en wij maken de administratiekosten naar u over. Zodra er 10 reisaanvragen zijn geplaatst via uw persoonlijke website-link krijgt u weer een e-mail. U kunt via de link uw gegevens invullen. U maakt nu automatisch kan op de reischeque ter waarde van 1000 euro die 2 x per jaar wordt  verloot. U wordt hiervan per mail op de hoogte gehouden.

Wanneer krijgt ik mijn administratiekosten terug?
De administratiekosten worden na ontvangst van uw gegevens binnen drie weken terug gestort.

Wanneer krijg ik de reischeque?
De reischeque wordt na de trekking per mail aan de winnaar verstuurd.

Hoe weet ik dat er een reisaanvraag via mijn website link is geplaatst?
We houden u per e-mail op de hoogte. Daarbij kunt u 24-uur per dag de status bekijken via uw persoonlijke omgeving. De link naar deze pagina ontvangt u nadat u een aanvraag heeft geplaatst.

Is de actie gratis?
Ja, deze actie is geheel kosteloos voor u.

Wat als ik mijn reis niet bij één van de aangesloten reisorganisaties heb geboekt?
Dan kunt u uw administratiekosten niet terug krijgen maar kunt u wel kans maken op een reischeque ter waarde van 1000 euro.

Waar is deze reischeque in te wisselen?
Bij één van de aangesloten reisorganisaties.

Kan ik mijn reischeque inwisselen op de reeds geboekte vakantie?
Dat is mogelijk.

Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Om deze website goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies. Bekijk ons cookiebeleid. Instellingen Direct Accepteren
sluiten